Ultima Thule

Forum fanów Armii i 2TM2,3
Dzisiaj jest sob, 04 maja 2024 13:56:53

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
PostWysłany: pn, 12 czerwca 2006 00:13:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja:
śr, 10 listopada 2004 00:39:35
Posty: 12221
Skąd: Nieznajowa/WarsawLove
Cała impreza (mecz, koncert, manewry) od początku do końca na ******!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nie napiszę za dużo bo dopiero dojechaliśmy i padam z nóg a woda mi w wannie stygnie.
mecz: w ogóle nie znam się na tym, poza tym, że kilkanaście osób biega po boisku w rewelacyjnych koszulkach. tym razem bez ofiar :wink:
ale slońce grzało i piwo było zimne. baaaaardzo miło!
koncert: przeprezprzeprezprzefajny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
taniec szkieletów najpierw dla zwyciężców z gerem na gitarze: brawo! dużo akcentów sandropsowych dało się usłyszeć.dr kmieta zagrałał momentami na basie niczym w zespole Cure.
po przerwie: TRUPIA CZASZKA na otarcie łez. w pogo pobiliśmy Szkielety zdecydowanie i bez dwóch zdań. Także w chóralnych śpiewach. to był ekstremalny sport: dla mnie tempo Trupiej jest nie do zniesienia wręcz. Budzy na basie :brawa:
Manewry: dzięki dla Komuny! bawiłam się super i wypiłam dużo roze z Kaliforni i niewiele (na szczęście) z Krotoszyna.
na koniec dziś gwiazdkowanie
powrót do hotelu nad ranem taksówką z Lapuszem ***** (opiszę jak zgodzi się główny bohater, ale czułam się jak w filmie :lol:)
antywitek na barana u Jaśka podczas utworu "Wstań" - ***** (nigdy czegoś takiego nie widziałam i pewnie już nie zobaczę :lol:)
seans lao che na dywanie (w tym wideo Crazeygo i ręczne przewijanie taśmy) - *****

na razie tyle. idę do wanny.
Czuwaj!

_________________
ja herez ja herez
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil
 Tytuł:
PostWysłany: pn, 12 czerwca 2006 09:32:46 

Rejestracja:
pn, 15 listopada 2004 12:18:52
Posty: 5708
Skąd: ełk/warszawa