Ultima Thule

Forum fanów Armii i 2TM2,3
Dzisiaj jest śr, 14 listopada 2018 11:59:08

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostWysłany: czw, 02 czerwca 2005 17:30:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja:
pt, 15 kwietnia 2005 05:59:35
Posty: 286
Skąd: zastanowię się jeszcze :)
:roll: :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
Obrazek UWAGA UFO


Na górę
 Wyświetl profil
 Tytuł:
PostWysłany: czw, 02 czerwca 2005 17:38:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja:
wt, 09 listopada 2004 19:20:04
Posty: 13562
Skąd: nieruchome Piaski
Kasiu K., jak powstają Twe posty i co zrobisz jak Cię ktoś o to spyta? :mrgreen:

_________________
Go where you think you want to go
Do everything you were sent here for
Fire at will if you hear that call
Touch your hand to the wall at night


Na górę
 Wyświetl profil
 Tytuł:
PostWysłany: czw, 02 czerwca 2005 17:42:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja:
pt, 15 kwietnia 2005 05:59:35
Posty: 286
Skąd: zastanowię się jeszcze :)
moje posty powstawaja poprzez klikanie mych palców na klawiaturze, dzieki czemu formują sie słowa i zwroty, które później formują sie w zdania (tak mysle) ... jak ktos sie o to mnie spyta?? nie wiem... akurat nie mam jakis większych odczuć.. a mam mieć? :mrgreen:

_________________
Obrazek UWAGA UFO


Na górę
 Wyświetl profil
 Tytuł:
PostWysłany: czw, 02 czerwca 2005 19:45:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja:
wt, 09 listopada 2004 20:22:24
Posty: 1938
Skąd: Łódź
Ja już też chyba powoli głupieję :palacz:

_________________
"Ale my kochamy to, co nieświadome; kusi nas wino, miłość i krew." Ernst Jünger
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil
 Tytuł:
PostWysłany: pt, 03 czerwca 2005 07:05:24 

Rejestracja:
wt, 09 listopada 2004 20:31:23
Posty: 3369
Erkej pisze:
O!
I wreszcie mamy jakiś konkretny temat do rozmów.
Nie jakieś tam pitu pitu.

Erkej żartował.


Na górę
 Wyświetl profil
 Tytuł:
PostWysłany: pt, 03 czerwca 2005 11:32:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja:
wt, 09 listopada 2004 19:20:04
Posty: 13562
Skąd: nieruchome Piaski
Miki to wiedział :faja: :piwo:

_________________
Go where you think you want to go
Do everything you were sent here for
Fire at will if you hear that call
Touch your hand to the wall at night


Na górę
 Wyświetl profil
 Tytuł:
PostWysłany: pt, 03 czerwca 2005 12:13:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja:
wt, 09 listopada 2004 15:19:43
Posty: 2360
Skąd: z drzewa
Czy to syndrom Golluma/Smeagola, że Wy o sobie w trzeciej osobie mówicie?? ;)


Na górę
 Wyświetl profil
 Tytuł:
PostWysłany: pt, 03 czerwca 2005 21:01:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja:
pt, 15 kwietnia 2005 05:59:35
Posty: 286
Skąd: zastanowię się jeszcze :)
K.T.W.S.G. pisze:
zapewne też:
Embarassed Shocked Twisted Evil Evil or Very Mad Rolling Eyes Mad Confused Sad Wink Crying or Very sad



wcale nie :oops: :shock: :twisted: :evil: :roll: :x :? :wink: :) :D :lol:

_________________
Obrazek UWAGA UFO


Na górę
 Wyświetl profil
 Tytuł:
PostWysłany: sob, 04 czerwca 2005 09:12:33 

Rejestracja:
śr, 01 grudnia 2004 14:16:01
Posty: 2647
kurcze, fajne fotki budzego tu sa, ostnio szczegolnie.
jak powstaja wasze fotki, ze sie tak zapytam?
wyp......ic wam z laczka i poprawic z kopyta!


Na górę
 Wyświetl profil
 Tytuł:
PostWysłany: ndz, 05 czerwca 2005 09:36:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja:
sob, 13 listopada 2004 15:59:03
Posty: 2288
Skąd: WRK
http://www.ra.kdm.pl/index.php?displaypic=trasa-2Tm2%2C3%2Fp6210016.jpg&non_lr=

kochana mordka :)

_________________
<a><img></a>


Na górę
 Wyświetl profil
 Tytuł:
PostWysłany: ndz, 05 czerwca 2005 12:31:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja:
wt, 09 listopada 2004 19:20:04
Posty: 13562
Skąd: nieruchome Piaski
"Twój pyszczek, jaki cud" :lol: Prawdę mówiąc, na tym zdjęciu Budzy przypomina mi pewnego kaowca, który później został prezesem klubu sportowego :wink:

_________________
Go where you think you want to go
Do everything you were sent here for
Fire at will if you hear that call
Touch your hand to the wall at night


Na górę
 Wyświetl profil
 Tytuł:
PostWysłany: pt, 10 czerwca 2005 16:38:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja:
wt, 09 listopada 2004 20:09:49
Posty: 146
Skąd: Katowice
mordka jak to mordka ("kiedy Joszko gra..." ;) )
ale ten gibson? myslalem ze TB to tak tylko na klasycznej


Na górę
 Wyświetl profil
 Tytuł:
PostWysłany: pt, 10 czerwca 2005 16:47:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja:
wt, 09 listopada 2004 19:20:04
Posty: 13562
Skąd: nieruchome Piaski
Wygląda na to, że nie pierwszy raz:
Obrazek
A zdjęcie pochodzi z koncertu w krakowskim klubie "38" 1.05.2000 (utrwalonym na "SSS").

_________________
Go where you think you want to go
Do everything you were sent here for
Fire at will if you hear that call
Touch your hand to the wall at night


Na górę
 Wyświetl profil
 Tytuł:
PostWysłany: sob, 11 czerwca 2005 11:20:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja:
sob, 13 listopada 2004 15:59:03
Posty: 2288
Skąd: WRK
pożyczył od Drężka... :D

_________________
<a><img></a>


Na górę
 Wyświetl profil
 Tytuł:
PostWysłany: sob, 11 czerwca 2005 13:29:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja:
wt, 09 listopada 2004 19:34:44
Posty: 1092
Skąd: toruń
dredziarz pisze:
pożyczył od Drężka...

a propos DrezeK! Czemu juz nie gra w Armii? Byl w Wa-wie w stodole ostatnio na jubileuszu jak sie nie myle, nie? a gra on jeszcez w 2tm2,3?
:) pozdrawiam

_________________
...


Na górę
 Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group